Organisaties richten zich steeds vaker op hun kerntaken en besteden dat wat daar niet toe behoort uit aan gespecialiseerde samenwerkingspartners. Het succesvol uitbesteden van marketingcommunicatie vraagt van beide partijen een open houding en flexibele instelling om tot een nieuwe vorm van samenwerking te komen. Zo ook USG (Office) Professionals. In dit artikel deelt USG Professionals ervaringen met het outsourcen van (een deel van) marketing en communicatie aan Reputations.

Lees meer

Wereldwijd vrezen topmanagers de snelheid, vluchtigheid en ongrijpbaarheid van informatiestromen, zo blijkt uit de Global Risk Management Survey van AON. Reputatieschade staat met stip op 1 in de top tien van grootste risico’s. Gek genoeg wordt de asset reputatie in de praktijk van alledag echter nauwelijks besproken in board rooms.

Lees meer

Hiske Versprille, culinair journalist bij Het Parool, was er even helemaal klaar mee. De nieuwe mix-drank X wordt namelijk dé hit van de zomer. Versprille was door het PR-bureau van dat drankje uitverkoren om dit prachtige nieuws als eerste in haar krant te melden. Maar ze stelde bepaald geen prijs op deze exclusieve primeur en liet dat in niet mis te verstane woorden aan de arme PR-dame weten. Dat ik dat weet komt omdat Versprille ons mee liet lezen via Twitter: “In de categorie Hele Domme Persberichten, hierbij een pareltje”.

Lees meer

De oorverdovende opmars van het uitroepteken leidt tot een slepend debat in het Verenigd Koninkrijk, zo meldt De Volkskrant. Mooi. Een referendum over het definitief uitbannen van dit misbaksel der interpunctie lijkt me op zijn plaats, nu ze daar op het eilandrijk toch even niets anders te doen hebben.

Lees meer

Facebook en Twitter hebben onlangs de statistieken functie uitgebreid. Met name bij zakelijke profielen zijn meer cijfers inzichtelijk gemaakt. Een grote groep bedrijven verzuipt hierdoor in de uitgebreide analytics. Niet gek dat de helft van alle bedrijven social media activiteiten niet meet.

Lees meer

Lees meer

Schrijven is schrappen. Daar zit wel wat in. Schrijven is een vak, dat voor iedereen met een beetje aanleg en gezond verstand binnen handbereik ligt. Zoals zoveel ambachten.

Lees meer

De functie van marketing verandert in de komende vijf jaar enorm. Het belang ervan neemt alleen maar toe. De digitale marketingtransformatie vergt een totaal ander soort vakmanschap en een ander conceptueel denkniveau van marketingmedewerkers.

Lees meer

“De hype rondom content marketing is voorbij. Hoog tijd om structuur aan te brengen met een gedocumenteerde content strategie, je publiek echt centraal te stellen en de achterliggende technologie net zo serieus te nemen als de content zelf.” Bert van Loon en Albert-Jan Huisman, initiatiefnemers van het platform Content Marketing Fast Forward, lichtten de trends toe die zij tijdens Content Marketing World op hebben gepikt.

Lees meer

Bekend probleem. Het management van een bedrijf heeft een nieuwe visie en wil dat delen met zijn stafleden. Drie bijeenkomsten later en 50 powerpointsheets verder is er maar één conclusie; het landt niet. “Hè, hoe kan dat nou?"

Lees meer

Laat je inspireren door Reputations

We komen graag bij je langs of nodigen je bij ons uit op Landgoed Leusderend.
Vul je gegevens in of bel direct met Jos Frijters of Fred van Schaik, (033) 720 09 79.

Reputations werkt voor ambitieuze bedrijven en instellingen.

Zowel business to consumer als business to business. We hebben specifieke expertise op het gebied van financiële en zakelijke dienstverlening, de arbeidsmarkt en de publieke sector.

ref abn amroref adgref ahrmaref aragref blue sky groupref boer en croonref cardanoref centraal beheerref czref douwe egbertsref epcref fbtoref friesland campinaref interpolisref jb systemsref kvkref laurensref liandonref nibcref oxxioref politie academieref rabobankref roc rivorref schipholref skjref snbref start peopleref teslinref tsnref univeref usg peopleref vodw

Bewaren

Bewaren

Bewaren