1710 blog goede kop

Door Ton Boender Daar zit je dan. Natuurlijk was je stiekem gevleid toen de keus op jou viel om met enige regelmaat een artikel over jullie bijzondere dienstverlening te schrijven. Eigenlijk wel logisch ook, want je draait al een tijdje mee. Je kent de klant als geen ander en je weet hoe waardevol jullie diensten en producten zijn. Aan de slag dus, ook al gaat het reguliere werk gewoon door en blijven de e-mails binnenstromen.

Lees meer

1708 blog contentmarketing addblocking

Door Jos Frijters  Procter & Gamble weet het nu echt zeker: online advertising levert niks op. ’s Werelds grootste adverteerder maakte bekend 100 miljoen te besparen op het reclamebudget voor digital. Betekent dit dat P&G zich weer volledig richt op ‘oude media’ en digitale kanalen links laat liggen? Natuurlijk niet. Ook de customer journey van klanten van P&G speelt zich voor een belangrijk deel online af. Die klanten zijn echter op zoek naar relevante, evenwichtige informatie en voorlichting. In ‘verkooppraatjes’ zijn ze niet geïnteresseerd. P&G investeert het marketingbudget voor online daarom liever in bedrijfsjournalisten dan in copywriters.

Lees meer

De naam VODW wordt al tientallen jaren in één adem genoemd met marketing. Volledig in lijn met de leidende positie die het bureau in het vakgebied heeft verworven. Maar de vlag dekt de lading niet meer.

Lees meer

1706 blog cardano mark willemse

“We zijn een relatief kleine speler in een zeer complexe markt waarin we bekend staan om onze afwijkende visie” stelt commercieel directeur Mark Willemse van riskmanager Cardano. “Wij willen ons met hoogwaardige, maar toegankelijke content onderscheiden en onze missie om pensioenvermogens verantwoorder te beleggen realiseren.”

Lees meer

Organisaties richten zich steeds vaker op hun kerntaken en besteden dat wat daar niet toe behoort uit aan gespecialiseerde samenwerkingspartners. Het succesvol uitbesteden van marketingcommunicatie vraagt van beide partijen een open houding en flexibele instelling om tot een nieuwe vorm van samenwerking te komen. Zo ook USG (Office) Professionals. In dit artikel deelt USG Professionals ervaringen met het outsourcen van (een deel van) marketing en communicatie aan Reputations.

Lees meer

Wereldwijd vrezen topmanagers de snelheid, vluchtigheid en ongrijpbaarheid van informatiestromen, zo blijkt uit de Global Risk Management Survey van AON. Reputatieschade staat met stip op 1 in de top tien van grootste risico’s. Gek genoeg wordt de asset reputatie in de praktijk van alledag echter nauwelijks besproken in board rooms.

Lees meer

1505 blog domme persberichten

Hiske Versprille, culinair journalist bij Het Parool, was er even helemaal klaar mee. De nieuwe mix-drank X wordt namelijk dé hit van de zomer. Versprille was door het PR-bureau van dat drankje uitverkoren om dit prachtige nieuws als eerste in haar krant te melden. Maar ze stelde bepaald geen prijs op deze exclusieve primeur en liet dat in niet mis te verstane woorden aan de arme PR-dame weten. Dat ik dat weet komt omdat Versprille ons mee liet lezen via Twitter: “In de categorie Hele Domme Persberichten, hierbij een pareltje”.

Lees meer

1608 blog groet

De oorverdovende opmars van het uitroepteken leidt tot een slepend debat in het Verenigd Koninkrijk, zo meldt De Volkskrant. Mooi. Een referendum over het definitief uitbannen van dit misbaksel der interpunctie lijkt me op zijn plaats, nu ze daar op het eilandrijk toch even niets anders te doen hebben.

Lees meer

1608 blog verzuipen in social analytics

Facebook en Twitter hebben onlangs de statistieken functie uitgebreid. Met name bij zakelijke profielen zijn meer cijfers inzichtelijk gemaakt. Een grote groep bedrijven verzuipt hierdoor in de uitgebreide analytics. Niet gek dat de helft van alle bedrijven social media activiteiten niet meet.

Lees meer

1602 blog whatsapp voor bedrijven

Wist je dat Nederland bijna elf miljoen WhatsApp-gebruikers heeft? Dat de chatapplicatie door steeds meer bedrijven wordt ingezet is dan ook niet zo gek. Maar hoe doe je dat? Waar moet je op letten?

Lees meer
Deel dit artikel:

peacocks eye logo

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Lees onze artikelen

Laat je inspireren door Reputations

We komen graag bij je langs of nodigen je bij ons uit op Landgoed Leusderend.
Vul je gegevens in of bel direct met Jos Frijters of Fred van Schaik, (033) 720 09 79.

Reputations werkt voor ambitieuze bedrijven en instellingen.

Zowel business to consumer als business to business. We hebben specifieke expertise op het gebied van financiële en zakelijke dienstverlening, de arbeidsmarkt en de publieke sector.

ref abn amroref adgref ahrmaref aragref blue sky groupref boer en croonref cardanoref centraal beheerref czref douwe egbertsref epcref fbtoref friesland campinaref interpolisref jb systemsref kvkref laurensref liandonref nibcref oxxioref politie academieref rabobankref roc rivorref schipholref skjref snbref start peopleref teslinref tsnref univeref usg peopleref vodw

Bewaren

Bewaren

Bewaren