100 kliks volgens Facebookstatistieken, 76 sessies volgens Google Analytics… Soms voelt analyse van je online marketingcampagnes een beetje als ‘nattevingerwerk’. De data die Facebook je geeft over kliks op je advertenties lijkt mijlenver verwijderd van wat er volgens Analytics echt gebeurt op je site. En dat brengt frustraties met zich mee. Want hoe kun je ooit je ROI meten als geen enkele dataprovider betrouwbaar lijkt?

Lees meer

Twee vacatures bij Reputations. Kom jij ons team versterken?

Lees meer

Marketeers van de millennialgeneratie kijken je meewarig aan als je offline suggesties doet ter ondersteuning van de digitale content-campagne. Digital natives beschouwen print, boek, hand-out en reguliere postbezorging als curieuze maar onnutte relicten uit een vervlogen verleden. Want iedereen doet toch echt alles online. Is dat ook echt zo? 

Lees meer

Bij Reputations zien we het zakmes als een symbool voor de verschillende competenties die nodig zijn om op een hoog niveau contentmarketing uit te voeren. Sommige van de handige tools uit het mes heb je heel vaak nodig, andere maar af en toe, maar ze zijn wél essentieel en je moet ze direct bij de hand hebben als het nodig is. Dit inzicht vormt de basis van onze kostenefficiënte oplossing.

Lees meer

Kennisgedreven organisaties zijn voor contentproductie vaak afhankelijk van eigen professionals die het ‘erbij doen’. Maar te vaak blijft het bij goede bedoelingen en gaat ander werk voor. Uitbesteden ligt voor de hand, maar: “onze dienstverlening is erg ingewikkeld. Externen snappen het niet.” Hoe dan wel? Zeven tips uit onze praktijk.

Lees meer

Daar zit je dan. Natuurlijk was je stiekem gevleid toen de keus op jou viel om met enige regelmaat een artikel over jullie bijzondere dienstverlening te schrijven. Eigenlijk wel logisch ook, want je draait al een tijdje mee. Je kent de klant als geen ander en je weet hoe waardevol jullie diensten en producten zijn. Aan de slag dus, ook al gaat het reguliere werk gewoon door en blijven de e-mails binnenstromen.

Lees meer

Procter & Gamble weet het nu echt zeker: online advertising levert niks op. ’s Werelds grootste adverteerder maakte bekend 100 miljoen te besparen op het reclamebudget voor digital. Betekent dit dat P&G zich weer volledig richt op ‘oude media’ en digitale kanalen links laat liggen? Natuurlijk niet. Ook de customer journey van klanten van P&G speelt zich voor een belangrijk deel online af. Die klanten zijn echter op zoek naar relevante, evenwichtige informatie en voorlichting. In ‘verkooppraatjes’ zijn ze niet geïnteresseerd. P&G investeert het marketingbudget voor online daarom liever in bedrijfsjournalisten dan in copywriters.

Lees meer

De naam VODW wordt al tientallen jaren in één adem genoemd met marketing. Volledig in lijn met de leidende positie die het bureau in het vakgebied heeft verworven. Maar de vlag dekt de lading niet meer.

Lees meer

“We zijn een relatief kleine speler in een zeer complexe markt waarin we bekend staan om onze afwijkende visie” stelt commercieel directeur Mark Willemse van riskmanager Cardano. “Wij willen ons met hoogwaardige, maar toegankelijke content onderscheiden en onze missie om pensioenvermogens verantwoorder te beleggen realiseren.”

Lees meer

Organisaties richten zich steeds vaker op hun kerntaken en besteden dat wat daar niet toe behoort uit aan gespecialiseerde samenwerkingspartners. Het succesvol uitbesteden van marketingcommunicatie vraagt van beide partijen een open houding en flexibele instelling om tot een nieuwe vorm van samenwerking te komen. Zo ook USG (Office) Professionals. In dit artikel deelt USG Professionals ervaringen met het outsourcen van (een deel van) marketing en communicatie aan Reputations.

Lees meer
Deel dit artikel:

peacocks eye logo

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Laat je inspireren door Reputations

We komen graag bij je langs of nodigen je bij ons uit op Landgoed Leusderend.
Vul je gegevens in of bel direct met Jos Frijters of Fred van Schaik, (033) 720 09 79.

Reputations werkt voor ambitieuze bedrijven en instellingen.

Zowel business to consumer als business to business. We hebben specifieke expertise op het gebied van arbeidsmarkt, financiële dienstverlening, industrie en techniek, zakelijke dienstverlening en zorg en welzijn. Bekijk onze cases »

ref abn amro verzekeningenref adgref ahrmaref aragref blue sky groupref boer en croonref cardanoref centraal beheerref czref douwe egbertsref epcref fbtoref friesland campinaref interpolisref jb systemsref kvkref laurensref liandonref oxxioref politie academieref rabobankref roc rivorref schiphol real estateref skjref snbref start peopleref teslinref tsnref univeref usg profsref vodw

Bewaren

Bewaren

Bewaren