Reputations weer in de prijzen bij Grand Prix Contentmarketing!

Grand Prix Content Marketing award 2019

Reputations is bekroond met de zilveren Award in de categorie B-to-B bij de Grand Prix Contentmarketing 2019 voor opdrachtgever SNB Moerdijk. “We zijn enorm trots dat we dit jaar weer in de prijzen zijn gevallen”, stelt directeur Jos Frijters. “Met zware concurrenten als Vodafone, PostNL en Avéro Achmea was het bepaald geen gelopen race.”

Naast de bekroning voor SNB was Reputations ook genomineerd voor een bekroning in de categorie creatie voor de podcastserie The Enemy Within voor opdrachtgever Cardano. “Ook hier zijn wij en de klant heel blij mee. Het is voor het eerst dat we zo’n serie volledig zelf hebben geproduceerd. Mooi dat we dan direct worden genomineerd. Het is toch een bevestiging dat we ook op dit terrein goed bezig zijn.”

De Grand Prix Contentmarketing is de belangrijkste vakprijs in Nederland. De jury’s worden gevormd door professionals van zowel merk- als bureauzijde.

Het team van Reputations en Luc van SNB met de zilveren award
Van links naar rechts: Fred van Schaik, Jos Frijters, Luc Sijstermans van SNB en Jeroen Bakkers met de zilveren award.

De jury over de SNB-case

Uit het juryrapport: “Duidelijke doelgroep, scherpe probleemstelling. Mooie concrete resultaten. Er is zeer goed gekeken naar de volledige digitale infrastructuur rondom het bedrijf en daar is gebruik van gemaakt om meerdere doelstellingen te realiseren (….). Het resultaat is een mooie gelaagde herpositionering naar duurzaamheid.”

Bekijk de case

De jury over podcastserie Cardano

Uit het juryrapport: ‘Verfrissend, geen langlopende dialoog maar verdiepende lagen van content. Levendig gemaakt door audiofragmenten. De uitvoering is op kwalitatief sterk niveau, goed aansluitend bij de doelgroep. Een structureel element in de contentstrategie met aantoonbaar resultaat passend bij de doelstelling.”

Bekijk de case


Foto: © BBP Media / Dwain Olsem