We gaan op zoek naar de bron van inspiratie van jouw onderneming en vertalen die naar onderscheidende strategische marketing & communicatieconcepten. We vertalen die inspiratie naar één eindwaarde. Een leidend principe dat het verhaal van jouw merk of organisatie samenvat. Een optelsom van je bestaansrecht, identiteit, drijfveren en toegevoegde waarde. Dit vormt de basis voor een krachtige, onderscheidende positionering.

Inspiratie vinden en benoemen: het Inspiratiekompas

Op basis van een beproefde methode bepalen we samen met het (top)management van jouw organisatie het leidend principe en gebruiken dat als vaststaand ijkpunt, ofwel het ‘Noorden’, van ons Inspiratiekompas. Op basis van dit model bepalen we je positie in de inspiratie-economie.

Inspiratie uitdragen: brand book

De volgende stap is dat we op basis van het uitgewerkte inspiratiekompas concrete en uitvoerbare ideeën, campagnes en activatieplannen leveren. Dit leggen we vast in een brand book. Dit boek geeft richting aan alle marketing- & communicatieactiviteiten.

Kernteam strategie & conceptontwikkeling

jos frijters mwilbert leering mjeroen van der sluis m

Het kernteam bestaat uit marketing & communicatiestrateeg Jos Frijters en creatief strategen Wilbert Leering en Jeroen van der Sluis.

Interesse in onze aanpak? Bel 033 - 432 63 65 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

 

 

terugleespijl strategie Terug naar Communicatiestrategie

 

Bewaren

Bewaren

Deel dit artikel:

peacocks eye logo

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Wat kost dat nou?

Reputations werkt voor ambitieuze bedrijven en instellingen.

Zowel business to consumer als business to business. We hebben specifieke expertise op het gebied van arbeidsmarkt, financiële dienstverlening, industrie en techniek, zakelijke dienstverlening en zorg en welzijn. Bekijk onze cases »

Reputations kan je helpen bij: