"Thought leadership should be an entry point to a relationship. Thought leadership should intrigue, challenge, and inspire even people already familiar with a company. It should help start a relationship where none exists, and it should enhance existing relationships."

Daniel Rasmus

Met content bouwen aan thought leadership

Thought leaders onderscheiden zich inhoudelijk diepgaand op hun expertise en visie. Wij schrijven, creëren en marketen inspirerende (web)content waarmee je jouw merk krachtig positioneert en die je reputatie versterkt. Content die voldoet aan journalistieke maatstaven. Artikelen zijn evenwichtig, geloofwaardig, fact-based, informatief of opiniërend.

Van organisatiestrategie naar contentstrategie

In lijn met de (organisatie)strategie ontwikkelen we een contentstrategie die bijdraagt aan de gewenste positionering van jouw merk of organisatie. We identificeren issues en thema’s die je kunt claimen en waarop je zich als expert kunt profileren.

Crossmediale distributie

We dragen je expertise en visie planmatig uit in de vorm van blogs, columns, filmpjes, maar ook met langere redactionele artikelen, essays en white papers. Dat doen we crossmediaal: naast online publicaties produceren we ‘print met bewaarwaarde’, schrijven bijvoorbeeld opinieartikelen voor kwaliteitskranten en vakbladen en organiseren congressen en seminars.

Online optimaal vindbaar

Onze contentmarketeers zorgen ervoor dat alle producties online optimaal vindbaar zijn en je op je strategische topics hoog scoort in de ranking van Google en andere zoekmachines. Onder meer door het bouwen en beheren van je eigen contentportal en het planmatig promoten van content via social media.

Voor experts door experts

Wij formeren een team van bedrijfsjournalisten, bloggers en marketeers met kennis van jouw  merk, organisatie, diensten en producten. We zorgen ervoor dat jouw  verhaal in al zijn verschijningsvormen eenduidig en helder blijft. Daarnaast regelen we tijdige en passende antwoorden op reacties van klanten, ruimen we ‘oude content’ netjes op en zorgen we dat de inhoud voortdurend up-to-date is. Contentmanagement is minstens zo essentieel als de productie ervan.

Abonnementen & vaste prijzen

Reputations onderscheidt zich door het aanbieden van services op basis van aantrekkelijke abonnementen op maat. Je werkt met een vast team van specialisten en bent verzekerd van continuïteit en kwaliteit.


Kernteam thought leadership

jos frijters mton boender mjolanda koopman mpeter werkman mherco terwij m

Het kernteam bestaat uit Jos Frijters (communicatiestrateeg), Ton Boender (senior bedrijfsjournalist / eindredacteur), Jolanda Koopman (social media strateeg), Peter Werkman (online marketeer) en associate Herco Terwij (website development).

Interesse in onze aanpak? Bel met Jos Frijters of Fred van Schaik 033 - 432 63 65.

 

 

terugleespijl content Terug naar Contentmarketing

 

Deel dit artikel:

Verhalen zijn evenwichtig, geloofwaardig, fact-based, informatief of opiniërend.

logo brandblogs

Professionele bedrijfsjournalisten bloggen en vloggen over jouw merk. Zo geven we je campagne een boost. Doorleespijl brandblogs

 
 

Bewaren

Bewaren

Laat je inspireren door Reputations

We komen graag bij je langs of nodigen je bij ons uit op Landgoed Leusderend.
Vul je gegevens in of bel direct met Jos Frijters of Fred van Schaik, (033) 720 09 79.

Reputations werkt voor ambitieuze bedrijven en instellingen.

Zowel business to consumer als business to business. We hebben specifieke expertise op het gebied van financiële en zakelijke dienstverlening, de arbeidsmarkt en de publieke sector.

ref abn amroref adgref ahrmaref aragref blue sky groupref boer en croonref cardanoref centraal beheerref czref douwe egbertsref epcref fbtoref friesland campinaref interpolisref jb systemsref kvkref laurensref liandonref nibcref oxxioref politie academieref rabobankref roc rivorref schipholref skjref snbref start peopleref teslinref tsnref univeref usg peopleref vodw

Bewaren

Bewaren

Bewaren