Merkstrategie door Reputations

Relevante merken met een sterke reputatie

Eén leidend principe ­dat inspireert

Wij zien onderscheidend vermogen, groei en verankering in de organisatie als essentiële elementen voor de ontwikkeling van jouw merkstrategie.

Een onderscheidende positionering: één leidend principe

Een sterk merk legt een logische verbinding tussen je onderscheidend vermogen, jouw visie op markt en maatschappij en authentieke elementen uit de identiteit en organisatiecultuur. In onze aanpak werken we toe naar één leidend principe dat de leidraad vormt voor de activatie van het merk en alle stakeholders inspireert en in beweging brengt.

Een goede positionering draagt bij aan groei

Een onderscheidend merk met een sterke reputatie is top-of-mind bij klanten en slaagt er beter in goede mensen te werven en te binden. Daarom is de vraag of het merk (nog) relevant is en aansluit bij de markt van morgen essentieel in onze aanpak.

Merkstrategie verankerd in de hele organisatie

Een succesvol merk is niet ‘van’ de afdeling marketing, maar wordt doorleefd en uitgedragen door de hele organisatie. We ontwikkelen hiervoor interne activerings- en onboardingprogramma’s.

Merkarchitectuur in lijn met de organisatiestrategie

Een heldere, doordachte merkarchitectuur reflecteert de organisatiestrategie en de opbouw van het portfolio. Kies je voor een monolithisch merk of een ‘house of brands’? Hoe pas je nieuwe merken in na bijvoorbeeld een overname? Onze experts helpen bij het aanbrengen van een heldere structuur.

Wij maken content & campagnes onder meer voor:

Wil je weten of Reputations ook jou kan helpen?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek waarin we de mogelijkheden voor je op een rijtje zetten.

© 2019 Reputations Content & Campagnes BV