Wij zijn ervan overtuigd dat een goede reputatie voor een merk of organisatie een randvoorwaarde is voor groei. Bedrijven met een sterke reputatie verkopen meer, zijn beter in staat goede medewerkers te vinden en herstellen sneller na tegenslag.

De reputatie wordt bepaald door klantervaringen, goed werkgeverschap, de kwaliteit van de producten of diensten, maatschappelijke betrokkenheid, innovatie en duurzaamheid. Al deze aspecten bepalen samen de beeldvorming en aantrekkingskracht van een merk.

Zo’n reputatie kun je alleen bouwen door integratie van disciplines en het combineren van competenties. Bij Reputations werken marketing- en communicatiestrategen samen met creatieven, bedrijfsjournalisten, contentmarketeers en digital marketing experts om jouw onderscheidende positionering en commerciële slagkracht mede vorm te geven

Team van specialisten

Reputations biedt een unieke combinatie van communicatiestrategie, journalistiek, online en inbound marketing en verbeeldingskracht. Ons hechte team voelt zich zeer betrokken bij het wel en wee van onze opdrachtgevers. We zijn dan ook heel trots op de vele loyale klanten die onze mensen al jarenlang beschouwen als eigen collega’s.
 

Jos Frijters n4

Jos Frijters
Content & Strategy Director

Jos is een zeer ervaren marketing- & communicatiestrateeg en contentmarketeer met verbeeldingskracht. Hij begon zijn loopbaan in de journalistiek en was later directielid marketing & communicatie bij (internationale) grote ondernemingen. Jos weet als geen ander hoe impactvolle doordachte campagnes bijdragen aan de succesvolle realisatie van een strategie. Hij analyseert, heeft gevoel voor verhoudingen, is energiek en wint daardoor vertrouwen.

Fred van Schaik n2

Fred van Schaik
Operationeel directeur

Fred leidt het kernteam van Reputations en is verantwoordelijk voor de hele operatie. Hij is een baken van rust in onze organisatie, heeft overzicht over alle projecten en zorgt ervoor dat deadlines worden gehaald. Met ruim twee decennia ervaring in communicatie en marketing is hij voor het team en voor onze klanten ook inhoudelijk een vertrouwde sparringpartner.

 

Jeroen Bakkers

Jeroen Bakkers
Content designer

Als allround grafisch vormgever is Jeroen bij Reputations verantwoordelijk voor zowel offline als online producties. Bij Jeroen gaat vorm niet voor inhoud, maar gaat het er altijd om hoe vormgeving bijdraagt aan het overbrengen van de boodschap. Hij is zeer consciëntieus, let op de details. Daarnaast heeft Jeroen ook verstand van ‘de achterkant’ van digitale communicatie en richt hij websites en geautomatiseerde marketingcampagnes in.

Jeroen van der Sluis n

Jeroen van der Sluis
Associate merkstrateeg

Als gelauwerd en vaak bekroond creatief is Jeroen zich gaandeweg meer en meer gaan richten op de essentie van merken, vanuit de vraag ‘wat is de bron van inspiratie van het merk?’ Als analytisch denker met een creatieve geest helpt hij kernachtig en aspiratief de essentie van het merk neer te zetten. Bij Reputations vormt hij met Jos en Wilbert een team dat op een unieke manier strategie verbindt met creatie.

Ton Boender

Ton Boender
Bedrijfsjournalist

Na een succesvolle carrière in de dagbladjournalistiek richtte Ton in 1992 samen met Jos Taalent op, de voorloper van Reputations. Complexe materie terugbrengen tot de essentie en het dan opschrijven in een heldere en toegankelijke journalistieke stijl. Dat is dé specialiteit van Ton. Hij weet als geen ander hoe het werkt in de board room, doorgrondt strategie en verdiept zich diepgaand in de business van de klant.

Marleen Cramer

Marleen Cramer
Content designer

Digital first. Marleen brengt het bij Reputations dagelijks in de praktijk. Haar computerscherm laat minstens zo vaak codetaal zien als ‘traditionele’ vormgeving. Ze wordt blij van het vormgeven van e-zines, digitale nieuwsbrieven en digitale marketingcampagnes en maakt graag (3D) visuals. Maar ze leeft zich minstens zo graag uit bij het vormgeven van ‘print met bewaarwaarde’.

Kathrin Verhoog

Kathrin Verhoog
Art director

Conceptueel en creatief designer Kathrin verdiende haar sporen als art director bij bureaus als Ogilvy en Publicis en bij HEMA. Bij Reputations ontwikkelde zij zich ook in digitale vormgeving en is zij nu officieel UX-designer. Kathrin is sterk in het (door)vertalen van een communicatiestrategie en een gewenste positionering naar krachtige visuele concepten. Ze is gedreven en bijt zich echt vast in opdrachten.

Peter Werkman

Peter Werkman
Associate online marketeer

Peter weet online marketing effectief in te richten en borgt een efficiënte maar vooral ook effectieve koppeling met andere relevante bedrijfsprocessen. Zijn pragmatische werkwijze, gevoel voor humor en mensgerichte houding maken dat hij breed draagvlak weet te creëren. Daarnaast is Peter professioneel fotograaf en heeft hij een goed gevoel voor conceptontwikkeling.

Sjoerd Versluis

Sjoerd Versluis
Video production specialist

Sjoerd is de verpersoonlijking van onze strategische samenwerking met Crossmarkpictures. Als regisserend cameraman en editor maakt hij deel uit van het kernteam van Reputations en is hij verantwoordelijk voor videoproducties. Bij grotere producties breiden we het team op maat uit met meer collega’s van Crossmarkpictures. Sjoerd zorgt vaak voor de frisse creatieve blik bij de executie van campagnes.

Marcella Heilijgers

Marcella Heilijgers
Office manager

Marcella is onmisbaar als office manager van Reputations, assisent van Jos en onze linking pin naar onze liaison VODW, waar zij ook werkt. Marcella is een accuraat organisatietalent, is vrolijk en houdt het hoofd altijd koel.

Stefan Rijnders

Stefan Rijnders
Contentmanager

Als contentmanager gaat het bij jurist en rechtsfilosoof Stefan om de inhoud. Wars van wollig taalgebruik brengt hij complexe stof terug tot de essentie. En dan op zo'n manier dat het lekker wegleest en zoekmachines er dol op zijn.

Ron Dukker

Ron Dukker
Associate inbound marketeer

Ron is verantwoordelijk voor marketing automation en online advertising. Als volledig gecertificeerd Hubspot en Sharp Spring expert waarborgt hij maximaal rendement. Zijn nuchtere benadering van vraagstukken en hands-on-mentaliteit worden zeer gewaardeerd.

Wilbert Leering

Wilbert Leering
Associate creatief strateeg

Wilbert werkte als creatief directeur bij toonaangevende grote bureaus als PPGH/JWT Colors, DDB, UbachsWisbrun/JWT en N=5. Wilberts werk is meermalen bekroond, maar toch merkte hij in de praktijk hoe belangrijk het is om een merk waar je voor werkt werkelijk te begrijpen. Bij Reputations vormt hij met Jos en Jeroen van der Sluis een team dat op een unieke manier strategie verbindt met creatie.

Bouke Vlierhuis

Bouke Vlierhuis
Associate contentmarketeer

Bouke combineert als schrijver en socialmedia-marketeer creativiteit met technische kennis. Zijn doel is altijd om mooie content via de juiste kanalen aan de juiste mensen te laten zien. Daarbij werkt hij resultaatgericht en data-driven. Deelt met liefde zijn kennis van en enthousiasme over online marketing en zorgt graag voor een open, ontspannen werksfeer.

associates n

Naast ons vaste team werken wij met een vaste kern van gecontracteerde associates met dezelfde mentaliteit en teamspirit.

Deel dit artikel:

 

Partnerships

partner vodw

VODW is hét leidende bureau op het gebied van klantgerichte innovatie en transformatie. Reputations is sinds de oprichting strategische partner van VODW. Wij zijn in-house bij VODW gevestigd. Door de combinatie van expertise op het gebied van strategie, content en creatie bieden we opdrachtgevers full service dienstverlening.

partner crossmark

Crossmarkpictures is al jarenlang vaste partner van Reputations als het gaat om de productie van videocontent. We werken intensief samen voor gezamenlijke opdrachtgevers. Medewerkers van Crossmarkpictures hebben hun eigen ‘black box’ bij Reputations op Leusderend, zodat korte lijnen en teamwork gegarandeerd zijn.

Hoe kunnen we je helpen?
Stel hier je vraag en ontvang spoedig een antwoord.

Reputations werkt voor ambitieuze bedrijven en instellingen.

Zowel business to consumer als business to business. We hebben specifieke expertise op het gebied van arbeidsmarkt, financiële dienstverlening, industrie en techniek, zakelijke dienstverlening en zorg en welzijn. Bekijk onze cases »

Reputations kan je helpen bij: