We gaan op zoek naar de bron van inspiratie van jouw onderneming en vertalen die naar onderscheidende strategische communicatieconcepten. We vertalen die inspiratie naar één eindwaarde. Een leidend principe dat het verhaal van jouw merk of organisatie samenvat. Een optelsom van je bestaansrecht, identiteit, drijfveren en toegevoegde waarde. Dit vormt de basis voor een krachtige, onderscheidende positionering.

Inspiratie vinden en benoemen: het Inspiratiekompas

Op basis van een beproefde methode bepalen we samen met het (top)management van jouw organisatie het leidend principe en gebruiken dat als vaststaand ijkpunt, ofwel het ‘Noorden’, van ons Inspiratiekompas. Op basis van dit model bepalen we je positie in de inspiratie-economie.

Inspiratie uitdragen: Koersboek

De volgende stap is dat we op basis van het uitgewerkte inspiratiekompas concrete en uitvoerbare ideeën en communicatieplannen leveren. Dit leggen we vast in een Koersboek. Dit boek geeft richting aan alle communicatie- en marketingactiviteiten.

Full-service strategie & content

 

Van strategie naar plan

We helpen je bij het bepalen van jouw identiteit en purpose en vertalen die naar een doordacht integraal communicatieplan.  

Van content naar conversie

We maken onderscheidende content en brengen die met creatieve en effectieve campagnes onder de aandacht van jouw publiek.

Kosteneffectieve oplossingen

Met onze standby-formules beschik je altijd over je eigen dedicated team van specialisten, tegen vaste tarieven.

Wij maken content & campagnes

Wij helpen bedrijven en instellingen bij het realiseren van hun strategische doelstellingen. Dat kunnen commerciële doelen zijn, maar we ontwikkelen ook graag transparante en begrijpelijke content voor instellingen met een publieke taak. We hebben specifieke expertise op het gebied van arbeidsmarkt, financiële dienstverlening, industrie en techniek, zakelijke dienstverlening en zorg en welzijn. Wij denken én doen onder meer voor:

Hoe kunnen wij je helpen?

© 2018 Reputations Content & Campagnes BV